Průběh výběrového řízení
Jak se ucházet o práci v Metrostavu:
- Životopis
- Telefonický rozhovor
- Osobní schůzka
- Dojednání podmínek
- Nástup
Vážíme si Vašeho zájmu.
Pokud se chcete stát naším kolegou:
1.
Přihlaste se na konkrétní volnou pozici nebo se registrujte do naší databáze a zašlete svůj životopis. Vaše materiály si pečlivě přečteme. V průběhu 14 dní Vás kontaktujeme a navrhneme další postup.
2.
Před samotnou schůzkou si společně upřesníme detaily k pozici a dáme prostor pro dotazy.
3.
Výběrové řízení standardně probíhá formou rozhovoru. Účastní se ho zpravidla personální manažer a možný přímý nadřízený. Zajímají nás nejen Vaše zkušenosti a znalosti, ale i co chcete dělat, čeho chcete dosáhnout a co Vás zajímá. Počítejte s tím, že schůzka zabere minimálně 45 minut. Oceníme, pokud na schůzku přijdete připraveni.
4.
Zpětnou vazbu o výsledku výběrového řízení Vám sdělíme co nejdříve. Před samotným nástupem Vás čeká lékařská prohlídka a podpisy příslušných dokumentů.
5.
Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili dobře. Proto každý nový zaměstnanec dostává adaptační plán a má určeného patrona, který je jeho průvodcem v prvních měsících.
Příběhy našich zaměstnanců
Jak se žije našim lidem? Tomáš, Lukáš, Adéla, Jirka a další se s Vámi chtějí podělit o svůj příběh. Příběh, jehož součástí je Metrostav. Přečtěte si všechny příběhy.
Nabídka pracovních míst
Jestliže jste nenašli vhodnou pozici, ale máte přesto zájem u nás pracovat, můžete se zaregistrovat do naší databáze. Pokud se objeví pozice odpovídající Vašim požadavkům a kvalifikaci, ozveme se Vám.
Zeptejte se nás
Napište nám, rádi vám odpovíme