Metrostav logo
Menu
Centrála společnostiKoželužská 2450/4, Praha 8

Průběh výběrového řízení

Jak se ucházet o práci v Metrostavu:

  • Životopis
  • Telefonický rozhovor
  • Osobní schůzka
  • Dojednání podmínek
  • Nástup

Vážíme si Vašeho zájmu.

Pokud se chcete stát naším kolegou:

1.

Přihlaste se na konkrétní volnou pozici nebo se registrujte do naší databáze a zašlete svůj životopis. Vaše materiály si pečlivě přečteme. V průběhu 14 dní Vás kontaktujeme a navrhneme další postup.
2.

Před samotnou schůzkou si společně upřesníme detaily k pozici a dáme prostor pro dotazy.
3.

Výběrové řízení standardně probíhá formou rozhovoru. Účastní se ho zpravidla personální manažer a možný přímý nadřízený. Zajímají nás nejen Vaše zkušenosti a znalosti, ale i co chcete dělat, čeho chcete dosáhnout a co Vás zajímá. Počítejte s tím, že schůzka zabere minimálně 45 minut. Oceníme, pokud na schůzku přijdete připraveni.
4.

Zpětnou vazbu o výsledku výběrového řízení Vám sdělíme co nejdříve. Před samotným nástupem Vás čeká lékařská prohlídka a podpisy příslušných dokumentů.
5.

Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili dobře. Proto každý nový zaměstnanec dostává adaptační plán a má určeného patrona, který je jeho průvodcem v prvních měsících.

Zeptejte se nás

Napište nám, rádi vám odpovíme

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

© 2021 Metrostav - Jakýkoliv obsah této stránky není možné šířit bez souhlasu společnosti Metrostav a.s. | Metrostav a.s. je řídicí společností koncernu Skupina Metrostav